Orultek haza

2010.02.13. 20:07

Na ekezet nelkul, kis netbook-rol irok. Nagyon inspiralo kornyezetbe kerultem, es nem is lottem messzire. Egy rehabra kerultem, egy volt rehabra. A haz ahol lakom allitolag egy  pszichatriai otthon volt, ahol a tudasba beleorult embereket probaltak  visszarangatni a kabelteve ele. egyebkent igy nez ki:
 de belulrol meg spooky-bb
 MOst  pedig  megyek lamb of godra yeah. kics pedig tundermacko. egy kicsit faj, de tanultam, es nem fogok hisztizni

 

Szerző: dropshadovv

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stdotranger.blog.hu/api/trackback/id/tr211755610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vévavavumm 2010.02.15. 08:16:53

OMG. the ultimate place for a low-budget thriller.:D
bódottá é kitartász é hepinesz neked, nektek és üdvözletem nektek.
süti beállítások módosítása